1398-01-10 18:20
434
0
62239
فرمانده کل سپاه پاسداران:

راه ارتباطی محور گمیشان- بندرترکمن با تلاش سپاه باز گشایی شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از بازگشایی راه ارتباطی در محور گرگان- آق قلا و گمیشان- بندرترکمن  با تلاش واحدهای مهندسی سپاه  خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ سرلشکر محمدعلی جعفری امشب در بازدید از مناطق سیل زده استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه ارتباطی شهر محاصره در آب گمیشان با همت انقلابی و کار جهادی بازگشایی شد و از فردا امکان تردد وجود خواهد داشت.

وی افزود: تردد در محور گرگان- آق قلا و گمیشان- بندرترکمن با تلاش واحدهای مهندسی سپاه ممکن شد و خروج سیلاب های  منطقه که در این مکان ها به کندی انجام می شد سرعت بیشتری می گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروهای مهندسی سپاه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و امدادی ساخت پل‌های موقت فلزی بر روی شکاف‌هایی که برای خروج آب ایجاد شده بود، را در دستورکار داشتند تا مسیر دسترسی اصلی را باز کنند و شامگاه شنبه این کار ممکن شد.

وی  بیان کرد:18 پل بر روی جاده گرگان به گمیشان با تلاش واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) نصب و راه اندازی شده است.

سرلشکر جعفری گفت: با توجه به حجم گسترده آبی که در منطقه وجود دارد و در روزهای آینده اضافه می شود ممکن است  فروکش کردن آب بیش از یک هفته به طول بیانجامد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.